آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

29 ماهگی آرنیکا

1394/4/6 13:20
نویسنده : مامان هانیه
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

گل همه رنگش خوبه   بچه زرنگش خوبه 

تو کتابا نششته    تنبلی کار زشته 

تنبل همیشه خوااابه     جاش توی لختخوابه 

ای تنبل بیچارههه      هیشکی دوست ندااااره

سلام عروسک من! گل خوشبوی من ! گوله نمک من این روزا با هم دیگه میریم کارگاه مادر و کودک برای خودت دوست پیدا کردی و کلی لذت میبری از خانومتون که اسمش خاله نداس ... این شعر بالا هم از زبون تو نوشتم هرکی بهت میگه برام یه شعر بخون اول یه توپ دارم رو میخونی بعد این شعر گل رو و کلی از شعرای کتاب داستانات

یکی از کارایی که همیشه عاشقشی آب بازیه دیروز طبق معمول همیشه چهارپایرو گذاشته بودی تو حموم و داشتی دستاتو توی روشویی میشستی منم داخل اتاق یکدفعه دیدم صدای جیغ و گریت داره میاد با عجله دویدم سمت حموم که دیدم چشمت روز بد نبینه ماسک موی منو برداشتی و گرفتی زیر فشار آب باعث شده همههه ماسک مو ها شسته بشه و بره توام همینجوری گریه میکردی و میگفتی میگم بابا برات بخرهههههههسکوتسکوتسکوت منم دیدم انقدر خودت ناراحتی عصبانیتمو فرو دادم حالا هرچی بهت توضیح میدم که کارت بد بوده ولی اشکال نداره همین جوری یه بند گریه میکنیگریهگریه

چند شب پیش من تو آشپزخونه بودم تو هم داخل اتاقخواب که دیدم صدات نمیاد بعد با عجله از تو اتاف اومدی بیرون رفتی سراغ کشو دستمالا یه دستمال برداشتی داشتی میدویدی سمت اتاق که بهت گفتم کجااا؟؟ گفتی تو نیایاااااا(هروقت این حرفو میزنی معلومه ذستگلو آب دادی) بعدم گفتی تو باید امشب تو آشپزخونه بخوابی بی حوصله

اومدم دنبالت دیدم بععلهههه لیوان آبی که از دیشب بالای سرمون مونده بودو خانوم خالی کرده تو جای من  هیچی دیگه تا صبح روی مبل خوابیدم

دیروز داشتیم میرفتیم مهمونی تو حیاط همسایمونو دیدم بعد از اینکه بهش سلام کردی گفتی دارم میرم مهمونی فردا هم تو رو میبرم

همیشه هم همه چیز برات جای سوال داره مامان اون چیههه؟ چرا اینجوریههه؟چرا این این شکلیه؟؟؟

آرنیکا و عشق تعویض لباس

گلسر بازی

آرنیکا و زینب

 

تعطیلات آخر هفته رفتیم ییلاق آلاشت در سوادکوه به سه تاییمون خیلی خوش گذشت

حاج خانوما

اولین تجربه جوجه بازی ، انقدر ازش خوشت اومده بود از خودت جداش نمیکردی

رنگ بازی

تفریح تقریبا هرروز ما رفتن به پارک

دختر مدلینگ من 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

همراه رایانه
11 تیر 94 8:49
مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان ندا
17 تیر 94 14:29
چه عکسای نازی داری آرنیکاخانوم دمپای هایت هم که مثل نوژانه
آبجی نگار
18 تیر 94 5:24
آرنیکا ............چه اسم زیبایی آریایی نیک خو پیش ماهم بیاید...
مهسا مامی رها
18 مرداد 94 15:58
سلام هانيه جون ماشا.. به اين دختر نازت.. خيلي خوردنيه
shabnam
25 مرداد 94 17:45
هزار ماشالله چه دخمل جیگری دارین خدا حفظش کنه عزیزم میتونم بپرسم عکسا رو با دوربینه یا گوشی میشه لطفا هرکدوم که هست مدلشو بگین آخه عکساتون با کیفیته
فاطمه
13 مهر 94 11:01
سلام. ماشالله به اين گل دختر زيبا رو. يه سوال: شما به موهاي آرنيكا چيزي ميزنيد؟ مثلا" ماسك مو يا »ل يا يه چيز ديگه؟