آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

2 سال و یکماهگی

1393/12/25 19:51
نویسنده : مامان هانیه
807 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره پرنور قلبم! شیرین زبون من شیطنتهای بیش از حد تو اجازه نمیده دیگه من زیاد بیام اینجا و برات بنویسم هر وقت میام لپتاپ بگیرم دستم هرکاری میکنی که مانع من بشی...! زیبای من این روزهای قبل از عید رو با هیاهو عید میگذرونیم روزهایی که من همیشه عاشقش بودم همش به بهانه های مختلف با هم میریم دد که بوی نوشدن رو حس کنیم ...

برای اولین بار رفتیم استخر توپ اولش خیلی ترسیدی طبق معمول ولی بعدش خوشت اومد

یکی از بازیهات اینه که کمدتو خالی میکنی میری توش میشینی

اولین برف زمستونی روز 19 اسفند بارید ننه سرما امسال خواب مونده

یکی از سرگرمیهای روزانه دردونه خانوم اینه که نی نیهاشو تو لگن بشوره و حمومشون کنه و بعدش هم با روغن بدن ماساژشون بده 

پسندها (1)

نظرات (4)

شیما مامان شاهین کوچولو
23 فروردین 94 11:42
ای جوووونم دلم برات تنگیده بود ارنیکا جوووونم
مامان ندا
23 فروردین 94 14:52
ماشالله چه بزرگ شدی
مامان زهرا جون
28 فروردین 94 0:39
ای جان عزیزم.مواظب خوشکلیات باش گلکم
مامان محمد صادق
31 اردیبهشت 94 17:20
عروسک خانوم ماشالله حسابی خانوم و خوشگل شده