آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

وروجک خانوم در 2 سالگی

1393/12/3 10:11
نویسنده : مامان هانیه
1,621 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند ماه عین پنجشنبه هاست

که همیشه صدبااار قشنگ تر از جمعه هاست!

اصلا از همون شروعش قشنگه...

از همون ابتدا اول اسفند

پیش به سوی سبزه سبز کردن ، خونه تکونی و بوی تمیزی و حذف همه غبارها از زندگی ، عشق شیرینی خونگی درست کردن

خرید آجیل... حس بوی بهار از پشت پنجره و بارقه ی آفتاب گرم و بیجون از لای پرده ها روی پوست سرد خونه

کاشتن بنفشه های کوچک

خوشبختی و پر کردن کلییییییییییی گلدون با گلهای ظریف و قشنگ بهاری ...

دیدن ماهی گلی و سنبل توی هر دکه ای از خیابون

پایکوبی حاجی فیروز ... شور قشنگ چهار شنبه سوری ...

اسفند ینی کلی شوق و ذوق واسه رسیدن به عید نوروز...هیجان رفتن به پیشواز بهار !

خوش اومــــــــــــــــــــــدی بهترین ماه سال! خوش اومــــــــــــــــــــــدی.......

 

شیرین من در 2 سالگی میتونه با حرفای خوشمزش قند تو دل من آب کنه .. گاهی وقتا حرفایی میزنه که فقط باید بچلونمت تا بتونم خودمو خالی کنم ... همه از شیرین زبونی تو لذت میبرن. نازنازی مامان خیلییییییی شیطون شدی و غیر قابل کنترل هرروز یک دسته گل تازه هر روز یک دیوار رنگی هرروز یه چیز شکسته هر روز  یه خط خطی تازه ... و من بیچاره ام که همش باید جیغ بزنم واقعا بعضی وقتا غیر قابل کنترل میشی ومن متاصل از اینکه باید چه کنم از اتفاقای هرروزه خسته ام خیلییییی خیلیییی لذت شیرینی تو در کنار سختی ها به من میفهمونه چقدر بزرگ کردن بچه سخته 

کارای مورد علاقت اینه که نقاشی بکشی حالا هرجایییی میز دیوار کابینت و در آخر توی دفترت پازل بچینی با عروسکات بازی کنی توپ بازی کنی خیلی دوست داری برات خونه درست کنم بری توش بخوابی

شبا با هم میریم مسواک میزنیم دیگه اهمیت مسواک زدنو بخوبی در ک کردی ولی برای از پوشک گرفتن هنوز زوده اصلا متوجه نیستی

 

قد و وزن دوسالگی عسل خانوم

86    12560

 

سرگرمیهای نیکا

جایزه جدید

کلا این دیوار محل هنرنماییهای شماس

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامانی
5 اسفند 93 0:01
الهی شیرین خانوووم ماشالله شیطون شدی ها خاله یکم هوای مامانارو هم داشته باشین وروجکاااا
مامان زهرا جون
6 اسفند 93 14:35
سلام خانم خانما شیطون بلا مامان رو اذیت نکن فدا.بوووووووس خاله جون .دخمل خوشکل مامان هانیه جون من دارم زهرا رو از پوشک میگیرم فک کنم سخترین کار دنیاس!
مامان ندا
18 اسفند 93 10:23
وای ازدست این شیطنتاادموواقعاگاهی دیونه میکنن وماهم همش دادمیزنیم ولی من دیگه توی اسفندماه نوژان روبیخیال شدم چون میخواستم خونه تکونی بکنم هرکثیف کاری میخواست میکردهم اون راحت بودهم من راستی هانیه جون نقاشی های ارنیکاروازروی دیوارباخمیردندون ومسواک پاک کن خیلی خوبه منم همین کارومیکنم بهترازپاک کن ودستمال خیلی عالی تمیزمیشه ولی همون بهترکه برای این وروجکارنگ انگشتی بگیریم که پاک کردنش راحت تره
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
23 اسفند 93 11:28
چه دخمل قند وعسلی...
nasim
27 اسفند 93 23:21
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمين شکوه جادوی رنگين کمان فروردين شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود دوباره چهره نوروز و شادماني عيد دوباره عشق و اميد دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار هفت سين فرارسيدن نوروز و سال نو را شادباش ميگويم. برايتان تندرستي و نيکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالي سرشار از شادی و کامروايي داشته باشيد