آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

20 ماهگی نیکا خانوم

1393/7/16 10:51
نویسنده : مامان هانیه
841 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل مامان 20 ماهه شدی فدای تو بشم که چقدر داری بزرگ میشی چقدر ماهها داره زود میگذره

عزیز دل من این روزها حسابی شیرین زبون شدی و با یه سری کارهات مارو شگفت زده میکنی مخصوصا شیطونیهات هرکاری که من انجام میدم تو هم پشت سر من باید اون کارو تکرار کنی حالا هر کاری که میخواد باشه در داغون کردن وسایل خونه استادی هیچ لوازم آرایش سالمی برای من نگذاشتی نمونه یک شیطونی خطرناکت همین امروز بود که شمعدان سنگین روی کنسول رو انداختی پایین خدا خیلی به ما لطف داشت که روی تو نیفتاد بعد هم رفتی سراغ ماشین ظرفشویی درشو باز کردی و یک لیوان از توش برداشتی و شکوندی ... صبح هم من داشتم ظرفارو میشستم اومدی تو آشپزخونه طبق معمول شلوارتو در آوردی و بعد هم پوشکت و همون لحظه ... قالیچه آشپزخونه رو صفا دادی خسته ... بعد ازظهر هم نمیدونم مداد شمعی از کجا آوردی در حالیکه هم همشو جمع کرده بودم و روی مبلا نقاشی کشیدی...هیپنوتیزمگریه این دسته گلای یک روز شماست خانوم خانوما دیگه از غذا نخوردنات و حرصایی که سر بی اشتهایی میخورم بذار که نگم چون خیلی تکراریه ... مهمترین سرگرمی عسل خانوم هم اینه که همش بره سر کشوی لباساش بریزشون بیرون از توش انتخاب کنه تنش کنه هی بپوشه هی در بیاره مخصوصا عاشق اینه که لباسای نو تنش کنه

خلاصه که حتی لحظه ای هم نمی تونم چشم ازت بردارم عشقم همش در حال آتیش سوزوندنی ... راستی ماه پیش درست روزیکه 19 ماه و 22 روزه بودی رفتیم درمانگاه نزدیک خونمون و گوشتو سوراخ کردم. خیلی خوشگل شدی مامانی من البته خیلی هم اذیت شدی گل من خیلی ترسیدی ببخشید عشق کوچولوی مامان آخه خودت خیلی گوشواره دوست داشتی الانم خیلی دوسشون داری

یه سری کلماتی که آرنیکای شیرین مامان میگه اونم به زبون خودش

هدیه   ادی

هدا   هداااا

باباجی

مامان الی   مامان لیلیلی

پیش پیش   پیس پیسسس انقدر این کلمرو شیرین میگی عسلکم

سیب   پیسب

از اینا   اینااا

پارک   بارک

اسب   اس

تاب   تاب

تخت   تخ

دست   دت

پا   با

دل   دل

سر   س

دندون    دندی

گرگ   آبو

هاپو    آبو

صدای جوجو  ببیی هاپو   رو هم بلدی بگی

خوشگلم ماه پیش وزنت 11300 قدت 83

دوستت دارم مامانی

عاشق این لباسی هستی که مامان الی برات آورده خیلی برات بزرگه ولی طبق معمول که عاشق لباس پوشیدنی اصرار میکنی که تنت کنی

تولد بابایی که آرنیکا مهلت نمیده شمعو فوت کنه

 

اینم از خلاقیتهای بچم

پسندها (4)

نظرات (3)

مامانی
19 مهر 93 8:58
20ماهگردت مبارک باشه گلمممم وای هانیه جون پس حسابی کارت دراومده با این خانوم خانومااا
مامان لیلا
24 مهر 93 0:58
سلام هانیه جون،چقدر دیر به دیر میای،بابا دلمون تنگ شده بود واستون... سلام لیلا جون خوبی راست میگی خیلی کم کاری میکنم ولی واقعا نمیرسم با وجود این خانم پرانرژی ماهی یکبار براش آپ میکنم
✿ مه آ سا✿
23 بهمن 93 1:06
عزیزم خوشحال میشم باهات دوست شم یه سر به وبلاگم بزن و نظر بده