آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

نیکای من در 23 ماهگی

1393/10/26 11:34
نویسنده : مامان هانیه
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی!

دخترکم ! نازنازکم ! مهربونم ! کمتر از ده روز به تولد شیرین ترین دختر دنیا مونده و من باور ندارم که چه قدر زود دو سال گذشت . عسلک من بزرگ شده با شیرین زبونیاش دل همرو میبره . صدای خنده هاش وقتی توی خونه میپیچه دلم میخواد اون لحظه رو نگه دارم وقتی میبینم از پس خیلی از کارات خودت برمیای و به من اجازه نمیدی کمکت کنم حظ دنیا رو میبرم ..عاشق شیطنت های و شیرینی هاتم نفسم 

HAPPY NEW YEAR

خداروشکر با شیشه و شیر عسل خوب کنار اومدی

کاش ساعت خوابت هم زودتر تنظیم بشه و منو از شب زنده داری نجات بدی 

ساعت 5 6 بعازظهرا میخوابی تا 8 شب آخه این چه خواب بعدازظهری و خوب معلومه خواب شب هم میره تا 2 3 نصف شب و من بیچاره هم همیشه کم خوابی دارم

فدای دختر نماز خونم بششششم  

آرنیکا میگه   من نماس   یعنی میخواد نماز بخونه

نیکا و دوستای جون جونیش

عکسی که خودت از پات گرفتی

طبق معمول خرابکاریییییی 

هرکی خرابکاری کنه خودشم باید پاک کنه

عاشق نقاشی هستی و میز و در و دیوار هم از هنرات مستفیذ میشن

تمیز کردنش هم پای خودته

طفلی رژ لبم

تو امروز منو غرق در شادی کردی .. خوشحالم از اینکه به این خوبی میتونی با بچه های هم سنت ارتباط برقرار کنی دوست داری با همسنات حرف بزنی باهاشون بازی کنی 

زیبای من!دیگه خودت براحتی میتونی پله های سرسره رو بری بالا و سرسره بازی کنی و هیچ نیازی به کمک من نداری واقعا ذوق زده میشم وقتی پیشرفتتو میبینم امیدم

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان زهراجونی
26 دی 93 18:45
عزیزم خدا حفطش کنه نازی بوس
مهتاب
26 دی 93 19:47
آرنیکا خانوم افتخار دوستی با آذین من رو میده ؟ اگه آره لطفا به وبش بیا و خبرش کن خاله جونی .مرسی گلم زنده باشی
ندا مامان یسنا
26 دی 93 20:20
عزیزم چه دختر نازی دارین ماشاالله اگه دوست دارین به وبلاگ دختر منم سر بزنید
مارشا
30 دی 93 1:16
سلام عزیزم چقدر بزرگ وماه شدی نیکا جون هزار ماشالا... به مامان هانیه بگو دست از بی وفایی بردار و یهودیان سری هم به ما دوستان بزنه صفحه دردونه ها داره کم کم بسته میشه ها !!! باز خدا رو شکر وبلاگت هست اینجا ازت خبردار میشیم عکسات رو میبینیم دلمون کلی شاد میشه ....😚
خاله هدیه
30 دی 93 14:20
قربونت بشم دختر ماه من ,لازم ب ذکر و موندن یادگاری ک بگم چند روز پیش من اومدم دنبالت ک با هم بریم خونه مامانی تا مامانت ک مریض بود استراحت کنه و تو عین ادم گنده ها تو ماشین ک نشستی سرتو تکیه داده بودی ب عقب و کمربند بسته بودی و خلاصه کلی کیف کردم ک تو انقد خانمی.... دوستت دارم بهترین بهترین بهترین خاله
مامان زهرا جون
7 بهمن 93 23:03
ممنون هانیه جون تولد گل دختر شمام مبارک خدا واستون نگهش داره ببوسینش.
مامان ندا
8 بهمن 93 15:01
23ماهگیت مبارک