آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

عیدت مبارک فرشته

1394/1/20 15:33
نویسنده : مامان هانیه
677 بازدید
اشتراک گذاری

بهار خانوم تند و تند               برف حیاطو خورده

به جاش گل و شکوفه          تو باغچه مون آورده

تق تق تق دوباره                  مهمون اومد برامون

میان منو میبوسن                 عیدی میگیرم آخ جون

سلااااااام به بهار عزیز ! سلااااااام به سال 94 ! امیدوارم امسال سالی پر از موفقیت و خوبی وخوشی باشد برای همه ، برای خودمون و خانواده هامون سال 94 از در بیاد تو و مشکلات و ناراحتیها و بیماریها از پنجره بره بیرون ... آمین

این شعر خوشگلو از تو پیک شادی ویژه عیدت نوشتم که اکثر شعراشو حفظ شدی باهوش مامان...

یه عزیزی میگفت وقتی فرزندم به دوسالگی رسید تازه معنی بهشت زیر پای مادر است رو فهمیدم تازه درک کردم که هر رفتاری داشته باشم فرزندم مثل آینه روبروی من ایستاده و همه رفتارهای من رو تکرار میکنه چه خوب و چه بد این بود که کم کم تمام خصایص بد رو از خودم دور کردم کم کم دیدم به خاط اینکه بچم از من یاد نگیره حرف بد نمیزنم ...دروغ نمیگم... غیبت نمیکنم ... و ...این بود که تازه به معنی بهشــــــــــت زیـــــــــــر پــــــــــای مادر است پی بردم.

-روز اول عید هرکس از تو میپرسید کجا میخوای بری می گفتی میخوام برم شمال آب هوا بخورم بعز سفرت هم همه بهت میگفتن آب هوا خوردییییی نیکا خخانوم؟؟؟

-یه روز داشتم با گوشتکوب برقی کار میکردم دویدی اومدی جلو با همون زبون شیرینت گفتی مامان هیسسسس عروسکم خوابه خاموشش کن وای انقدر این حرفت برام جالب تا چند ثانیه نمی دونستم چکار کنم

-یک بار خواستیم بریم مهمونی به بابا گفتی بابا برو کتت رو بپوش که بریم بابا هم گفت نیازی به کت نیست دخترم دوباره گفتی بابا برو کتت رو بپوش بابا گفت گرمم میشه کت نمیپوشه آخر سر گفتی کتت داره صدات میکنه...

-چند روز پیش رفته بودیم پاساژ دنیای نور نزدیک خونمون تو  به بابا گفته بودی بادکنک میخوام بابا هم گفته اینجا که بادکنک نیست میریم بیرون برات میخرم ولی تو اصرار کردی که بادکنک اونجااااس و بادستت نشون دادی بعدم که رفتین بخرین خودت گفتی من می کی موسشو میخوام 

مهمترین اتفاق این ماه هم آرنیکا خانوم دیگه رسما با پوشک خداحافظی کرد واقعا خداروشاکرم که انقدر راحت تونستی با این قضیه کنار بیای من میخواستم برای بعد از عید شروع کنیم که کمکم عادت کنی ولی خودت انقدر اشتیاق داشتی که با پوشک خداحافظی کنی دیگه از اسفند باهات کار کردم تا الان دیگه کاملا عادت کردی

حالا بریم سراغ عکسای نوروزی

آرنیکا و رفقا در حیاط مامانصرت

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان زهرا جون
28 فروردین 94 0:44
ماشاالله به این خانم شیرین زبون.از طرف من ببوسینش
شیما مامی شاهین کوچولو
28 فروردین 94 14:14
الهییییی ژستاش چقدر خوشگله، دختر قرتی
شیما مامی شاهین کوچولو
28 فروردین 94 14:15
هانیه جون ممنون شمارتو گذاشتی،،، ما تلگرام هستیم، بنصب بیا اونجا
مارشا
15 اردیبهشت 94 8:56
هر روزت نو نوروزت مبارک شیرین تر از عسل