آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

عکس عکس عکس

1392/8/19 16:18
نویسنده : مامان هانیه
913 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل مامان ، شیرین عسلم ، آب نبات من ممنونم ازت که به زندگی ما قدم گذاشتی 

ممنونم ازت که شیرینی زندگی مارو صدچندان کردی

زیبای من فرشته من نازدونه من دوستت دارم بی نهــــــــــــــــــــــــــایت

 

 

ســــــــــــــــــــلام مامانی

دالـــــــــــی موشه

 

              

             

               

               

بعد از 8 ماه تازه یادت افتاده ببینی این چیه خانمم؟؟!! بده من بهت بگم چه جوری باید بخوریش

نمیخوام خودم بلدم

 

             

چه جوری بـــــود؟؟؟

             

               

 

دیدی خودم بلدم

            

آرنیکا امروز هوس کرده بود از غذای مامان که سبزی پلو با مرغ بود بخوره

معلوم نیست با این گندکاری که کردی چیزیم تو دلت رفته یا نه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این دفعه نوبت کدومتونه بخورم؟؟؟

قاشق بازی

باغ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهسا.مامان نلی
17 مهر 92 17:48
عزیزم خیلی بوددددددددددددد
الهام مامان یسنا
17 مهر 92 17:53
ماشالله قربونت برم جیگرم. خوشگل خاله نازنازی. عکسات یکی از یکی قشنگتر بود. مخصوصا اونایی که سبزی پلو نوش جون میکنی حرف نداره. هزار تا بوس برای لپای تپلی آرنیکا جونم.
مامان ندا
17 مهر 92 19:43
نوش جونت هوس سبزی پلوبامرغ کردم
مهسا.مامان نلی
17 مهر 92 23:05
وای سوتی دادم.منظورم این بود که خیلی خوب بوددددددددددددد
مامان زری
18 مهر 92 23:48
خیلی خیلی نازززززززززززززززززی وروجک
nira
19 مهر 92 19:46
خیلی عکسای قشنگین اون تیپ تو باغش منو کشته قرتی خانوم اون دو تا دندون کوچولوش هم مبارکه
متین
20 مهر 92 18:28
سلام هانیه جونم به خدا اخرش میام این دخترتو میخورم کشته منو اخه قربونش برم هانیه جون از طرف من بگیرش حسابی بچلونش براشم اسپند دود کن بوووووووووووووووووووووووووووووووس گاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
متین
20 مهر 92 18:30
خدا دندوناشو
گروه وب نگر
21 مهر 92 0:32
با سلام گروه نرم افزاری وب نگر افنتخار دارد خدمات طراحی سایت ، قالب سایت و وبلاگ ، را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به شما عزیزان ارائه نماید . طراحی قالب اختصاصی در تمامی قسمت ها با عکس فرزند دلبند شما تنها 10،000 تومان طراحی قالب وبلاگ فقط ویرایش عکس بالا به عکس کودک شما تنها 5،000 تومان برای سفارش ، دیدن نمونه کار ها و اطلاعات بیشتر به وب نگر مراجعه نمائید . webnegar1.mihanblog.com هدف ما جلب رضایت شماست
متین
23 مهر 92 19:19
خوشا آنان که با حق آشنایند مطیع محض فرمان خدایند چو ابراهیم اسماعیل خود را فدای امر الله می نمایند عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک