آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

آرنیکا در 10 ماهگی

1392/9/24 13:42
نویسنده : مامان هانیه
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

مامانی ببخشید که ایندفعه انقدر دیر اومدم سراغ وبلاگت 

آخه شدیدا درگیر تدارکات عروسی خاله هدیه شدیم چون قرار شد عروسی رو دو ماه جلوتر یعنی 14 اسفند بگیرن منم که بهش قول دادم براش تابلو نقاشی بکشم دیگه با وجود شما وروجک بلا به نظرت وقتی میمونه برای اینکه به اینجا هم سر بزنم؟؟؟؟

اما این روزای شیرینک من ... هر چه قدر بگم خوردنی و شیرین شدی کم گفتم منم همش در حال خوردنتم ببخشی که انقدر ماچ ماچوت میکنم خوب به من چه مامانی میخواستی انقدر خوشمزه نباشی همش در حال کنجاوی هستی خدا نکنه یک لحظه ازت غافل بشم یه دسته گلی آب میدی

 

 

 

 

اگه روی زمین باشی هر ریز مولکولی که روی زمین ببینی با اون دوتا انگشتای کوشولو برمیداری و میخوری به هیچ کاغذی رحم نمی کنی مچاله می کنی و تا میام ازت بگیرم یه گاز میزنی ازش حتی به پنبه هم رحم نمیکنی علاقه خاصیم به خوردن کرم مرطوب کننده و کرم پات داری خلاصه همه چی الااااااا غذا

تا میذارمت توی روروئکم میدوی از این ور به اون ور همه چیو پخش و پلا می کنی هرچی سیم میبینی برمیداری و میکنی تو دهنت اهههههههه آخه چه قدر من شارژر گوشیمونو بشورم 

 

از چاردست و پا هم که خبری نیست به نظرم مثل خودم اصلا چاردستو پا نمیری و یه راست میری سراغ راه رفتن دوس داری دستتو بگیری بلند بشی ولی وقتی میایستی بعد چند دقیقه خسته مشیو میشینی و دوباره ...

 

گاهی وقتام تو خونه با هم پیاده روی می کنیم

 

هیجانتو دیگه خیلی خوب میتونی نشون بدی وقتی تلفن زنگ میخوره یا زنگ در و میزنن یا وقتی برقارو روشن میکنم تندی تو اعلام میکنی: اُاُاُاُاُ

بای بای میکنی

وقتی میگم عزیز من کیه میزنی رو سینتو میگی منننن وقتیم که کامپیوتر رو روشن میکنم تندی میزنی رو سینتو میگی مننننننننن چون عکس خودت روی صفحس ...

به موبایلم علاقه شدیدی داری کاملا هم یاد گرفتی که با تاچش کار کنی قربون اون انگشتای کوشولوی تپلیت برم 

آرنیکا صبح از خواب پاشده پیفپیفوش عوض شده نشسته تا مامان بیاد پوشکش کنه

دالییییییییی

اینم کیک ماهگرد این ماهت که متاسفانه خراب شد و از قالب در نیومد 

 

آرنیکا هپلی میشود

 

 


 هر وقتم گل سر به سرت میزنم 3سوت میکنیش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ندا
19 آذر 92 19:08
10ماهگیت مبارک نوژان هم علاقه زیادی به کرمهاش داره ازوازلین گرفته تاکالاندولاو... ندا جون خوبی نوژان جون خوبه؟ همرم دوست داره بخوره ول کن نیست که
مامان زری
22 آذر 92 16:18
ماشاالله هزار ماشاالله به این دختر زیبا 10ماهگیت مبارک عزیزم میبینم که تولد یکسالگی هم داره نزدیک میشه، هانیه جون یکم از برنامه هات برامون بگو.فکری ،کاری برای تولد آرنیکا کردی من که هنوز تو خوابم؟ آره زری جون میبینی کوچولوهامون دارن یک ساله میشن من که هیچی آخه عروسی خواهرم نزدیکه همش درگیر کارای عروسیم فعلا باید کارامو تنظیم کنم بعد برسم به تولد
متین
24 آذر 92 15:18
سلام هانیه جون ماشالا به این دخمل شیطون بلا همه عکسات خوشکل بودن زنده باشی عزیز دلم بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مژگان مامی آرتین
24 آذر 92 17:06
سلام مامی آرنیکا جون و نینی خوشگلم. چقدر ناز شدی عزیزم. دیگه داری راه میری همه جاهایی که دوست داریو زیر پا میزاری و کار مامانی زیاد تر میشه. ببوس روی ماه آرنیکای عزیزمو. چقدرم ماشاءالله لباسات خوشگلن گلم.
الهام مامان یسنا
24 آذر 92 17:15
ای جان خوشگل خاله. قربونت برم ده ماهگی ات مبارک. ماشالله به این خانوم خانوما خوشگل و خواستنی. همه عکسات خیلی قشنگن تپلی جونم
شیما مامان شاهین کوچولو
25 آذر 92 23:25
وای خدای من این دخمل چقدر ناز و خوردنی و تپلههههههههههه هانیه جون یه بوس گنده ازش بگییییییییییییر عزیز دلم 10 ماهگیت مبارک
اسپاترا
20 دی 92 5:21
ده ماهگیت مبارک باشه آرنیکا کوچولو ناز و دوست داشتنی مامان مهربون وبلاگتون بسیار زیباست با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
سپیده
5 بهمن 92 0:57
قربونت برم خاله جون چقد تو نازی شیطون بلا.پیاده رویتون چه باحاله مادر دختر.آفرین