آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

نازنین من 7 ماهه شده

1392/8/19 16:19
نویسنده : مامان هانیه
653 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 


کودکی بازیگوش

نازنینی باهوش 

چشمهای مشکی  

پوستی مهتابی  

گیسوانی چون شب بی مهتاب  

که نسیم خوش او دلها برده زکف  

آری آری آری  

دوستش میدارم   

قهقهه های قشنگش که همه مستانه  

حاکی از سر درون خوش اوست    

دوستش میدارم  من که خود میدانم    

او یقین سهم من است  

از بهشت خاکی

نازنین من وارد 8 ماهگی شدی مبارکت باشه گلم

شیرین تر از همیشه شدی... دخترم عزیز مامان.. زیباترین من روزبروز کارهای خوشمزه بیشتری انجام میدی و قند تو دل ما آب میکنی خیلی سعی می کنی حرف بزنی میگی باااباااا ... ماااامااااا...بوووووووو ... جیغای بنفشششششش میکشی ...از پریروزم شروع کردی به دس دسی قربون اون دستای کوچولوت برم نفسم... هرچیم جلوی دستت ببینی سریع بلند میکنیو میذاری تو دهنت اسباب بازیهای خودتم زود دلتو میزنه عاشق اسباب اثاثیه خونه ای مخصوصا" کنترل تلویزیون و کولر و تلفن نمیدونم وقتی چهاردست و پا ببری چه جوری باید حریفت بشم خدا بدادم برسه دستمال کاغذیم خیلییییی میدوستی تا سرمو برگردونم دستمالا رو پاره پوره کردیو چپوندی تو دهنت

خداروشکر بالاخره مشخص شد که حساسیت غذایی آنچنانی نداری من میتونم پروتئین گاوی استفاده کنم و به گفته یک دکتر دیگه که باهاش مشورت کردم یک ماه خودمو الکی محروم کرده بودم ... غذا خوردنت خیلی بهتر از قبل شده عاشششششششششششق میوه هستی خدا نکنه بغل کسی باشیو بخواد میوه بخوره از دستش میکشی و میبری سمت دهنت قربونت برم من میوه دوست من

شبا خیلی بد میخوابی هر یک ساعت از خواب میپری که به گفته دکترت دندونای بالا هم تو راهن و اونان که خیلی دارن اذیت می کنن امان از دست این دندونا کاش همشون با هم درمیومدن که نازدونه من یک دفعه راحت بشه

وزن این ماه 9060

قد 68

دور سر 43

 

 

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

nira
10 شهریور 92 15:42
هفت ماهگیت مبارک
الهام مامان یسنا
11 شهریور 92 17:44
7 ماهگیت مبارک آرنیکا تپلی خوشگل. قربون چشمای نازت برم.
الهام مامان یسنا
16 شهریور 92 18:44
روزت مبارک آرنیکا عزیزم. خوشگل خاله عکسات خیلی قشنگ شده. لباس و تل سرت هم خیلی بهت میاد مثل عروسک شدی. میبوسمت تپلی خانوم.
اموزش هنر دستی (عسل)
21 شهریور 92 15:06
مبارک باشه چه عکسای خوشتلی قربون شما گل دختر
خاله هدیه
25 شهریور 92 17:36
اخخ قربون اون دستای کوچولوت برم که دس دسی میکنی.. این بچه ماه ماه ماه