آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

دوستت دارم کودکم، کوچکم

1392/8/21 13:43
نویسنده : مامان هانیه
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم 

عزیزترینم

زیباترینم

فدای تک تک نفسهات بشم

امروز دقیقا نه ماه و 16 روزه شدی متاسفانه دیروز دوباره سرما خوردی مامانی بمیرم برات مگه نگفتم که مواظب خودت باش مامان میمیره مریضیه تو رو ببینه 

فرشته کوچولوی من خیلی شیطونک بلا شدی همه جا رو با روروئکت میچرخی و میگردی و به هم میریزی هر جا من میرم دنبالم میدوی حتی حمامم که میرم میای پشت در حموم در میزنی

 عاشششق اینی که بشینی جلوی یک کشو و هر چی توشه با اون دستای کوچولوی خوردنیت بریزی بیرون فدای این کنجکاویات 

علاقه شدیدی به سیم برق داری دوست داری هر چی سیم برقه از تو پریز بکشی بیرون که من همرو با چسب چبسوندم ولییییی خانوم خانوما بلا تر از این حرفاس تا از برق نکشی بیرون ول کن نیست اسباب بازیای خودت زودی دلتو میزنه 

خیلییییی دوسستت دارم مامانی همیشه از خدای مهربون ممنونم که تو وروجک خوردنیو به من و بابا مهدی داد تا خوشبختیمون کامل بشه 

دیروز وقتی همایش حضرت علی اصغرو از تلویزیون داشتم میدیدم یاد پارسال همین موقع افتادم محکم بغلت کردم یادم افتاد که اون روز رفته بودم سونوگرافی و دکتر گفته بود بند ناف یک دور دور گردن کوچولوت افتاده نمیدونی چه حالی داشتم حتی الانم که دارم می تایپم گریم گرفته وقتی اومدم خونه داشت این همایشو پخش میکرد همون موقع نذر حضرت علی اصغر کردم که تو سالمو سلامت بیای در آغوشم که انصافا خود حضرت دستمو گرفت وکمکمون کرد خدایااااااا شکررررررت خدایاااااا ممنونمممممممممم ای خدای مهربون به همه مامان وباباهایی که در آرزوی نی نی هستن کمکشون کن که خوشبختیشون با یه کوچولو کامل بشه 

 

 

آرنیکا چون علاقه شدیدی به عینک داره عینک حوریه جونو زده 

علاقه شدیدی هم به پیازچه داری من نمیدونم دهن کوچولوت نمیسوزهههههه

دختر کوچولوی من دیگه انقدر بزرگ شده که میتونه با ما قرمه سبزی بخورهههه تازه ول کنم نبودی خیلی استقبال خوبی کردی

بازم میخواااااااام

ینیییییی مستقیم بفرمایین تو ماشین لباسشویی

تلاش برای چاردست و پا همچنان ادامه داره

حرص نخور مامانی بالاخره میتونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران
21 آبان 92 14:02
سلام هانیه جون ممنون اومدی بهم سرزدی ودعام کردی الهی دخمل نازت رو خدابرات نگه داره/ماشاالله براش/کپ خودته
مامان ندا
21 آبان 92 22:34
حضرت علی اضغرحافظتون باشه
مژگان مامی آرتین
21 آبان 92 23:59
ماشاءالله چقدر دختر نازیه. خدا براتون حفظش کنه. بووووووووووس برای نینی گل. ممنونم به ماسرزدید. به دوستان پسرم اضافه کردم.
مونا
22 آبان 92 0:04
قربون دختر خوشگل و بانمک بشم عزیز دلم خیلی دوست دارم هانیه جون حس این روزها تو کامل درک می کنم
sepide
24 آبان 92 17:40
قربون این دختر ناز بشم من.ایشالله همیشه سلامت باشی و سرماخوردگیتم زودی خوب شه
مامان زری
25 آبان 92 20:35
وای هانیه جون نمیدونی چقدر کارای این فسقلی ها شبیه همه پست جدیدم رو که بزارم میبینی عینا کارای همدیگر رو تکرار میکنن وای فدای اون قرمه سبزی خوردنت برم من که خودت رو حسابی کفیث کردی