آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

8 ماهگی گلکم

1392/7/7 20:34
نویسنده : مامان هانیه
939 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما 

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز 

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزار سال همین جشن و بگیریم

به خاطر وجودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ساده به دنیا بله گفتی

نازنازی مامان هشتمین ماه تولدت مبــــــــــــــــــــــارک

فدای شیرینترین دختر دنیا بشم من ... قلقلی من این روزا کلی به قندک بازیات اضافه شده دس دسی .. سر سری .. د د دددددد میگی .. تازه هم یاد گرفتی لباتو جمع میکنی ماهی میکنیشون

وقتی میگی ماما ماما مممماما میخوام ثانیه ها رو نگه دارم یعنی قشنگتر از این لحظه چیزی میتونه برام باشه تو این دنیا ؟؟؟؟هر چند که تو هنوز معنی ماما و بابا رو نمیدونی فقط تکرار مکررات حرفای مامان رو میگی عسلم 

وقتی با اون دو تا دندونای نازنازیت لبخند میزنی فقط میخوام تو ذهنم از این صحنه عکس بگیرم تا هیچ وقت پاک نشه یعنی از لبخند زیبای تو چیزی قشنگتر هم هست؟؟؟؟؟؟


عزیز دلم حسابی به همه چیز کنجکاوی کافیه در کیفی باز بشه یا در کشویی باز بمونه نمیدونی چه جوری خودتو بندازی تو کشو هر چی گیرت میادو اول بکنی تو دهنت مزه مزه کنی بعد پرت کنی اونور همه چیزو دوست داری اول تو دهنت کنی و مزه شو امتحان کنی غـــــــــیـــــــــــــر از غذای خوشمزه ای که مامان برات درست می کنه خوشگلم چرا غذا نمیخوری مامان کلی غصه میخوره  بعد از اون سرما خوردگی لعنتی اشتها به کلی کور شده دوباره با قاشق قهر کردی تا قاشقو میبینی لباتو فشـــــار میدی بهمو  سرتو تکون میدی اینور و اونور

حالا بریم سراغ عکسامون دیشب با یکروز تاخیر برات کیک درست کردم و به اتفاق بابا مهدی رفتیم خونه مامان اعظم اینا و ماهگرد این ماه دردونه رو همراه خانواده بابا مهدی بودیم

 

               

                

                

               

اینم دختر عمه حوریه جون که میخواد بوست کنه و تولدتو تبریک بگه

 

              

و بالاخره موفق شد      قربون جفتتون برم 

             

 

              

ساعت خواب نازنازیم گذشته بود و خوابش میومد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

متین
7 مهر 92 12:35
سلام هانیه جون 8 ماهگی دخملی مبارکه ایشالا تولدش و تولد120 سالگیشو زیر سایه مامان بابای مهربونش جشن بگیرین
متین
7 مهر 92 12:35
هانیه جون این عکس خودته؟



بله عزیزم
متین
7 مهر 92 12:37
به خدا نه چیزی قشنگتر از این لبخند با این دوتا دندون خوشکل نیست جدا میگم خیلی شیرین و خوردنیه جای من بچلونش ایشالا دیگه مریض نشی عشق من ببوسش ناز دخترو
متین
7 مهر 92 12:39
افرین به مامان هنرمن خودت کیک پختی؟
خیلی خوشکله حالا خوشمزه هم بود؟


آره خودم پزونده بودم به پای هنرای شما که نمیرسهه خانوم
مامان دوفرشته
7 مهر 92 14:47
8ماهگیت مبارک دخترنازم
هیچ چیزی لذت بخش ترازاین نیس که هی کلمه مامانو ازجگرگوشت بشنوی


ممنون گلم ... واقعاااا همین طوره
خاله هدیه
7 مهر 92 19:39
نازنینممممممممممم 8 ماهگیت مبارک ,نامردااا منم کیککک میخوام قربونت بشم که این لباس رو میپوشی کلی خانوم تر میشیی نفسییییی
مهسا.مامان نلی
7 مهر 92 22:40
هانیه جون ارنیکا جونم کپی پیست خودته ها.خاله جونی 8 ماهگیت مبارک
مامان نیروانا
8 مهر 92 9:48
عروسک 8 ماهگیت مبارک
مامان زهرا جونی
8 مهر 92 10:22
عزیزززززززززززززززمی الهی قربون این لبات برم اولین باری که زهرا ماما گفت اشکم در اومدهیچی قشنگ تر از این نیس.
الهام مامان یسنا
8 مهر 92 16:48
عزیزدلم هشت ماهگی مبارک. قربون خنده نازت برم با اون دندونای کوچولوت. به به چه کیک خوشگلی دلم آب افتاد. به به چه دخملی خوشگلی وای دلم بیشتر آب افتاد آفرین دخملی که دس دسی و سرسری میکنه من عاشق سرسری هستم خیلی بامزه است
متین
11 مهر 92 18:23
ماشالا مامان خوشکلی داری هانیه جون ارنیکا خیلی شبیه شماست ببوسش
اموزش هنر دستی (عسل)
11 مهر 92 20:19
مبارک باسه هشت ماهگیت و هم شما و هم اون دختر عمت خیلی نازین خاله هانیه چه کیک تازی درست کردی
مامان زری
13 مهر 92 19:26
آرنیکای عزیزم هشت ماهگیت مبارک الهی 120 نه 130 نه 140 نه اصلا 200 ساله بشی هانیه جون خیلی خوش سلیقه ای لباسهای دخملی رو خیلی با سلیقه انتخاب میکنی
سپیده
13 مهر 92 19:47
ماهگیت مبارک ملوسک خانوم چقد ناز میخندی با اون دندونای خوشملت چه مامان و دخمل خوشگلییییی
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 92 13:45
وای جوجوی دوست داشتنیییییییییییییی
مامان ندا
15 مهر 92 19:50
8ماهگیت مبارک خاونم خوشگله
متین
16 مهر 92 10:41
روز کودک به شما کوچولوی دوست داشتنی مبارک باشه
غزل جون
16 مهر 92 11:12
سلام جونم من غزلم و تازه3 ماهه که اومدم مامانی ام واسم وب لاگ ساخته برام دنبال دوستای خوب میگرده دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟ خوشحال میشم بامن دوست بشی بهم سر بزن مرسی گلم
الهام مامان یسنا
16 مهر 92 18:13
اگر کودک نبود ، نه پدر معنا داشت ، نه هیچ مادری بهشتی می شد . روز کودک مبارک . . . آرنیکا تپلی روزت مبارک