آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

اولین سرماخوردگی

1392/6/25 22:21
نویسنده : مامان هانیه
520 بازدید
اشتراک گذاری

عسل من ، ماه من ، زیبای من ، دردونه من دیگه هیچ وقته هیـــــــــــــــــــچ وقت مریض نشو مامانی

گلم امروز بالاخره بعد از 11 روز سرماخوردگی یک کم بهتر شدی واااااااای که چه قدر سخت بود از عذاب کشیدنت داغون شدم عزیزم

از این که همش بی اشتها بودی و هیچــــــــی نمیخوردی 

از اینکه همش بینیت کیپ بود و بلد نبودی فین کنی

از اینکه همش سینت خس خس می کرد و بلد نبودی یک سرفه درست حسابی کنی

از همه بی تابیهات داغون میشم مامانم امیدوارم دیگه هیچ وقت این مریضیا در خونه ما رو نزنه همیشه سالم و سلامت و خوشمزه خودم باشــــــــــــــــــــــــــــــــــی

اینم ژست جدید امروز




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله هدیه
26 شهریور 92 13:24
خانم کوچولو یک سوال دارم ازتون از شما زیباترم هست اصلاااااااا؟؟؟ زیبای خاله هر بار که تو رو میبینم از خدای مهربونن کلیی ممنون میشم که ماه دختری مثل تو رو به ما داده.. جیگر منیییییی
الهام مامان یسنا
26 شهریور 92 19:35
قربونت برم عزیزم. با کلاه چه خواستنی شدی ناز نازی. بمیرم که تو مریض شدی و اذیت شدی. انشالله همیشه تنت سالم و لبای خوشگلت خندون باشه.
مامان دوفرشته
27 شهریور 92 10:59
الهی بمیرم که مریض شدی عزیز قربون اون ژستت بشم
مامان زری
27 شهریور 92 19:53
امیدوارم دیگه هیچ وقت این مریضیا در خونه شما رو نزنه همیشه سالم و سلامت باشــــــــــــــــــــــــــــــــــی آرنیکای نازم
راستی خیلی خوردنی شدی عسسسسسسسسسسیسم


ممنون گلم تو همیشه به ما لطف داری متین جون
مامان ندا
27 شهریور 92 22:08
ان شالله دیگه هیچ وقت مریض نشی خاله جون
مامان نیروانا
29 شهریور 92 23:01
عزیزم خوشحالم که دخترت خوب شده
متین
30 شهریور 92 21:58
عزیزم دیگه اینجوری نخونیمت من نمی دونستم مریضی جیگر خاله قربونت دیگه مریض نشی ایشالا هیچ مامانی مریضی بچشو نبینه ببوسش جیگر خوردنی رو
متین
30 شهریور 92 21:58
دیدم نیستی پس ارنیکا جون مریض بوده منم درگیر تولد فربد بودم عکساشو گذاشتم دوست داشتی بیا ببین
مهسا.مامان نلی
31 شهریور 92 21:37
عزیزم ,تپلو دیگه هیچوقت مریض نشو چون میدونم مامانت چی میگه.ایشالا همیشه سلامت باشه عزیزم.به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
صحرا و رهام
1 مهر 92 14:18
وااااااااااااای خدا بخورم این نی نی بامزتونا خداحفظش کنه و ایشالا که دیگه سرمانخوره!!!!!
متین
2 مهر 92 15:23
هانیه جون پاییزت مبارک
مهسا.مامان نلی
16 مهر 92 11:22
عروسک روزت مبارک
مهتاب
14 آبان 92 0:03
جااااااااااااااااااااااااااااان که چقدر دخترتون شیرینه.خدا حفظش کنه


ممنون مهتاب جان