آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

برای اولین بار

1392/6/11 10:07
نویسنده : مامان هانیه
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام چند تا اتفاق که برای اولین برات افتاده رو بگم

هفته دیگه عروسی پسر دایی بابا مهدی دعوتیم و تصمیم گرفتم برای گوگولیه نازم برم طلا بخرم تا حالا چند بار با مامانی الهه رفته بودم پاساژ قائم ولی هیچ سرویس ستی پیدا نکرده بودم که خوشم بیاد بالاخره دیروز برای چندمین بار رفتیم به طلا فروشیهای اونجا سر زدیم و برات خریدم

و این جوری شد که آرنیکا خانم اولین سرویس طلاشونو خریدن 

اتفاق دوم که برای اولین بار افتاده اولین خرابکاری آرنیکا خانومه

بعلههههههههه عکسها کاملا گویای حادثه هست

این من این آرنیکا

و در آخر هم این خانوم که شاد و سرمست از دستگلی که به آب دادن

و اما اتفاق سوم که خیلیم دلخراشهههههههه اماااااان از دست این پشه های لعنتی ... 2 شب خونه بابایی اینا موندیم پشه ها هم حسابی از عشقم پذیرایی کردن

الهی خیر نبینن از جوونیشون... الهی نیششون بشکنه... الهی چرک بشه از تنشون دربیاد الهیییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

nira
10 شهریور 92 15:41
الهی فداش شم چه خوشحال هم هست خرابکاری کرده شیطون اولین سرویس طلاش هم مبارک الهی زمینگیر شن این پشه ها
مامان زهراجونی
10 شهریور 92 22:08
سلام هانیه جون به صورت اتفاقی با وبلاگ آرنیکا جون آشنا شدم دخترتون دقیقا همسن دختر منه فقط یه ساعت با هم فرق دارن عزیزم.خدا برات حفظش کنه به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم


چشــــــــم باعث افتخاره
مامان زهرا جونی
10 شهریور 92 22:09
http://zahrajoonma.niniweblog.com/ اینم آدرسمون نظر یادتون نره تا ما هم پیشرفت کنیم!
مامان زری
11 شهریور 92 15:37
سلام عزیزم سرویست مبارکت باشه انشاالله هممیشه به عروسی استفاده کنی
عزیزززززززززززززم ، چقدر از خرابکاریش خوشحاله



میبینی زری جون
خاله هدیه
11 شهریور 92 17:24
قربونت برم ناز دونه خاله الهی بمیرن این پشه های بی ادب له بشن سرویس جینگولتم مبارک باشه جیگرر
الهام مامان یسنا
11 شهریور 92 17:40
مبارکت باشه خوشگل خاله سرویس طلات. خیلی قشنگه.
ماشالله به آرنیکا تپلی خرابکار. هانیه جون ناراحت نباش یسنا هم خیلی وقتی این کار رو به انجام رسونده.
قربونت برم از بس شیرینی این پشه های لعنتی اومدن شما رو خوردن. کفتشون بشه ایشالله پرهاشون بریزه.


مرسی الهام جان امان از دست این وروجکا خیلی وروجک شده میخواد سر از همه چی در بیاره
مامان دوفرشته
12 شهریور 92 1:43
سرویست مبارک عزیزم باخرابکاریتم حال کردم اگه من دستم به این پشه هابرسه میکشمشون .
ماریا
12 شهریور 92 10:18
عزیزممم مامانی خوب کاری کردم خرابکاری کردم
ماریا
12 شهریور 92 10:27
هانیه جون آرنیکا خانمیییییی خیلی ناز و ملوسه.... من عاشق خنده هاشم جانممممممم


ممنون ماریای عزیز من چه جوری میتونم درسا کوچولورو ببینم؟؟؟؟؟
مامان ندا
12 شهریور 92 13:00
سرویس نازت مبارک برای عروسیت بخری خوشگل خانوم
بگوخوب مامان دوست داشتم خرابکاری کنم چیکاربه کارای من داری میبینی ازدسته گلی که به اب دادم چقدرخوشحالم
الهی بگردم که صورتت روپشه زده


مرسی ندا جون وای نههههه دخترم باید همیشه پیش من بمونه به هیشکییییی نمیدمش
متین
13 شهریور 92 0:09
سلام هانیه جون مبارکه عزیزم ایشالا سرویس عروسیت و بخری عشق خاله شیطون بلایی شدی ماشالا تو جو جوی منی عزیز دلم دوست دارم ببببببببببببببوووووووووووووووووووووسسسسسسسسس
متین
13 شهریور 92 0:13
الهی بمیره اون پشه بد که دخمل نا ناسمونو نیش زده الهی الهی الهی............. جیگر من از بس خوشمزهای منم باشم میخورمت جوجو هانیه جون براش ایت الکرسی و خوندم چشم حسود کوووووووووووووووووووووور
مونا
16 شهریور 92 13:49
قربون خوشگل خانم بانمک بشم اولین سرویست هم مبارک باشه عزیزم هانیه جون دیگه باید از این به بعد حسابی مواظبشون باشیم که با شیطو نیاشون خدایی نکرده به خودشون اسیب نزنن
مهسا.مامان نلی
16 شهریور 92 16:51
ارنیکا جون روزت مبارررررررررررک
مامان فرشته ها
16 شهریور 92 21:44
سلام عزیزم بهم سربزن منم فرشته دارم 2تا
اموزش هنر دستی (عسل)
21 شهریور 92 15:01
موشموشی اخه خرابکاری هم خنده داره ؟ این روزا پشا ها اَمان نمیدن که همینجور نیش میزنن
متین
22 شهریور 92 20:00
سلام هانیه جون جای پشه هاش خوب شد ؟ ببوسش
مامان شایان و کیان
24 شهریور 92 23:28
مبارکش باشه قربونش برم که اینقدر نازه