آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

قدمهایت استوار نازنینم

1393/2/8 9:58
نویسنده : مامان هانیه
2,092 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچک من! بالاخره مامان شاهد قدمهای مستقل تو شد هورااااااااااااااااا

عزیز دل مامان! نور چشمم! آرنیکای من! بالاخره روز 93/1/29 روز تولد حوریه جونی درست زمانیکه 1 سال و 2 ماه و 24 روزه بودی تونستی با پاهای کوچولوت اولین قدمهای لرزان و سست رو به تنهایی برداری مبارکت باشه رنگین کمون زندگی ما.. مامانی نمی دونی چه قدر منتظر دیدن همچین لحظه ای بودم 

یادش بخیر وقتی 5 ماهه بودی دوست داشتی بشینی و نمی تونستی باید دورتا دورت رو بالشت میذاشتیم تا بتونی چند دقیقه بشینی ولی حالا میبینم دخترم داره بزرگ میشه و خودش میتونه قدم برداره ممنونم خدای من که میتونم شاهد بزرگ شدن دخترم باشم ... قدمهایت استوار خورشیدکم و راه زندگیت همیشه هموار دوستت دارم همیشگی ترینم! 

 

اینم کار مورد علاقه آرنیکا

 

اینم عکس صبحونه خوردن آرنیکا که با غذا نخوردناش کلی منو اذیت میکنههههههههههه کلا با غذا قهر کردی هرچی برات غذاهای متنوع درست می کنم تو لب نمیزنی مخصوصا صبحونه فقط تخم مرغ آبپز دوست داری با آب پرتقال

این گوله های خوشگلو ببینننن خامه و خرما و مغز گردو و پستس ولی تو تو دهنتم نکردی فقط چندتا اسمارتیز روشو خوردی همین

جدیدا هم که دیگه زیرپوش تنت نمی کنم شکمتو کشف کردی همش دوست داری نشونش بدی و تق تق بزنی روش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ندا
8 اردیبهشت 93 18:58
ان شالله همیشه قدمهای محکم برداری
الهام مامان یسنا
15 اردیبهشت 93 16:42
ماشالله گل دختر خوشگل قدمهات استوار انشالله همیشه تو مسیر موفقیت قدم برداری عزیزدلم. قربونت برم که اینقدر خوشگل و خوش تیپی. قربون شکمت برم که کشفش کردی
متین
16 اردیبهشت 93 23:16
سلام عزیزم خوبین؟ مدتیه ازت بی خبرم عزیزم ارنیکا چقدر بزرگ شده و خوردنی ماشالا به این دخمل ببوسش
مامان لیلا
20 اردیبهشت 93 22:42
سلام مامان هانیه ی گل فقط همینو بگم که من با وبلاگ آرنیکا جون زندگی ها کردم وکلی قربون صدقش رفتم النم که وبلاگ برای نی نیم درستیدم گل شما رو لینکش کردم اگه لینکم کنی خوشحال میشم
مامی هستی
1 خرداد 93 0:36
راه رفتن خوشگل خانوم مبارک ایشالا قدمهای دانشگاه رفتنش نگران غذا نخوردنم نباش همشون همینطورین هستی هم من و دق میده تا یه لقمه بخوره
مامان لیلا
9 خرداد 93 16:55
سلام از آرنیکای گل مون خبری نیست چرا؟؟؟