آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

سومین ماه

1392/4/4 10:29
نویسنده : مامان هانیه
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل من سه ماهگیت مبارررککککک

به بابا مهدی گفتم واقعا حقیقته که میگن بچه ها هدیه ای از طرف خدا هستند این روزها انقدر از کنار تو بودن لذت میبرم که نمیخوام به این زودی بگذره عزیزترینم زیباترینم وقتی نگاهت می کنم با اون نگاه معصومت با خودم فکر می کنم چه جوری این نعمت خدایی سهمی از زندگی من شده و با آمدنش دنیای منو و بابامهدی رو سرشار از شادی کرده بارها با خودم فکر میکنم خدا تو رو به من داده تا قدرتش رو لطفش رو به من یادآوری کنه ...روزی هزاررررررررر بار خدا رو به خاطر داشتن تو شکر می کنم ... خدایااااااااا شکرت به خاطر آرنیکا

 حالا بریم سر قد و وزن : این ماه وزنت 6600    قد 60   دور سر 39

خواب شبت بهتر شده ولییییییی هر ساعت از شب که بخوابی حالا یا 7 شب باشه یا 11 شب ، 7 صبح ساعتتو کوک کردی بیدار میشیییییی و شروع میکنی  دوباره 9:30 دقیقه که میشه خوابت میگیره و یه ساعتی میخوابی

قندک مامان رفلاکس شدید گرفته هرچی میخوری بالا میاری اشتهاتم خیلی کم شده 5 دقیقه میخوری همونم بالا میاری خیلی از این قضیه ناراحتم داروهاتم که اصلااااا دوست نداری امیدوارم هرچی زودتر خوب بشی عزیزم

حالا بریم سراغ عکسای 3 ماهگی دردونه

اول از مامان و آرنیکا شروع میکنیم

 

الهی فدات شم که اصلا از این حالت خوشت نمیاد ولی من مجبوررررررت میکنم

اوخ اوخ بپوشون خودتو نفسم

دو هفته جمعه رفتیم آهار

آفرییییییین یه ذره دیگه تلاش کنی رسیدی بهش

آرام بخواب نازنینم که مامان همیشه محافظته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شايان و پرنيا
9 خرداد 92 12:17
كپلچه بانمك 3 ماهگيت مبارك

خيلي ناناسي ماشالله


مرسیییی مامی شایان جون اگه موافقین تبادل داشته باشیم
mami Eli
9 خرداد 92 21:44
Aziiiiiiiiiizam nave ghashanagame nikii aziz


وااااااااااای جاننننننم ببین کی ایجا اومدهههههه ممنـــــــــــــون مامی الی جونم که به وبم سر زدییییییییی
asal
17 خرداد 92 18:47
سلام وبت عالیه من همیشه بهت سر میزنم نی نیت خیلی بامزست دلم میخواد بوخولمش فندق منه لوپاتو ببوسم جیگرم ؟حیف که نمیشه به مامانت بگو از طرف من ببوسه تورو اخه من پای کامپیوتر نمیتونم این کارو کنم جیگرکم به مامانی بگو بیاد وبم. من 12 سالمه وبم میاییییییی؟ توی وبم نظر بده و منو با اسم "اموزشکده هنر (عسل) لینم کن بعد بیا وبم بگو لینکم کردی منم تورو لینک کنم اینم ادرس وبم تورو خدا نظر بده هر روز هم بهم سر بزن مطلب جدید میریزم :http://asaljam.mihanblog.com
دخترک
17 مرداد 92 1:18
سلام
اومدم بگم نینیتون چه نازه
ولی هزارماشالا خودتم خیلی خیلی خوشگلی مامانش
اسفند یادت نره
خیلی از قیافت خوشم اومده
بامن ازدواج میکنی؟


مرسی گلم نظر لطفته دیگه از ما که گذشت عزیزم
مینا
30 مرداد 92 13:24
وای خدا آخه مامان به این خوشگلی و آرنیکا به این خوشگلی عاشق دوتاتونم


مرسی دوست خوبم