آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

عزیز من گل من 6ماهگیت مبارک

1392/5/13 13:46
نویسنده : مامان هانیه
810 بازدید
اشتراک گذاری

گل گل گل گلکه چه خوشگلو بانمکه تولدش مبارکه مبارکه مبــــــــــــــــــارکه

 

 

نیم سالگیت مبارک گل من

وزن این ماه 8550

قد 67

دو سر 42.5

کوچولوی مامان این روزا غذا خوردنت خیلی بهتر شده بالاخره یاد گرفتی با قاشق غذا بخوری نه قطره چکون دیگه دوس داری غیر از شیر چیزای دیگرو هم امتحان کنی ... همشم میگی بببببببببوو بببببببببوو مخصوصا موقع غذا از اینکه اینجوری کنی غذا بپاشه تو سرو وصورتت لذت میبری از دیروزم یاد گرفتی میگی باببببا بابببببا... نشستنت خیلی بهتر شده دیگه خودت بدون کمک میتونی برای چند دقیقه صاف بشینی فدات شم نفسم که انقدر زود دوس داری بشینی

فدای این ژستات بشم خانمم

آخ آخخخخخ آخ دیدی یادم رفت

صندلی غذاتم افتتاح کردیم تا بیای تو آشپزخونه کنار مامانی باشی تا منم به کارام برسم

اینم اولین فرنی که توش خوردی

 

پسندها (1)

نظرات (19)

مامان فربد
9 مرداد 92 16:25
سلام عزیزم
مبارکه نیم سالگیت مبارک عزیز دل خاله با قاشق غذا خوردنت
جیگر طلا عاشق خندیدنتم گلم
من هر روز میام میبینمت ماشالا خوردنی شدی
به مامان بگو اینقد عکسای خوشملتو نذاره چشت نکنن
چشم حسودت کووووووووووووووووووووووووووووووور
صندلیتم مبارک
محکم از طرف من ببوسش
یه گاز کوچولو هم بگیر ازش


عزیزم ممنونم از مهربونیات بالاخره با قاشق آشتی کرد
مامان دوفرشته
9 مرداد 92 18:17
نیم سالگیت مبارک فرشته نازنین
ماشالله هزارماشالله اسفندبراش دودکن عزیزم
خوشحال میشم پیش ماهم بیایین


ممنون عزیزم چشم باعث افتخاره
بابا جونش
9 مرداد 92 18:37
الهییییی قربون دختر گلم برم با این ژستای هنریش تازه بابا بابا هم میگه جیگرررررررر.
الهام مامان یسنا
9 مرداد 92 18:52
عزیز دلم شش ماهگی مبارک. خیلی ناز شدی ماشالله. غذا خوردن با قاشق هم مبارک خدا روشکر که دیگه مامانی مجبور نیست به شما با قطره چکون غذا بده. عکس هات خیلی قشنگ شده ماشالله مامان تو خونه برات آتلیه درست کرده. برای آرنیکا تپلی و دوست داشتنی
مامان زری
9 مرداد 92 19:07
سلام دوستم،ماشالله چه دختری چه خوشگله اصلا فکر کنم همه آرنیکاها خوشگلن عکساشم که روی پولیش انداختی خیلی قشنگن.


مرسی زری جون
نانازبانو
10 مرداد 92 11:06
تفلد 6 ماهگیت مباااااااااااااااااارک آرنیکا خانوم


مرسی عزیزم محمد سالار عزیز رو ببوس
مامان دوفرشته
12 مرداد 92 12:26
سلام بانو باافتخارلینک شدید
متین
12 مرداد 92 16:16
خاله هدیه
12 مرداد 92 16:17
الهیییییییییییی الهییییییییییییییی الهییییییییییی فدات شم من که از این ژستا میگیری .قربون نیم سالگیت برم که انقدر ماهی تو..نفففففففففففففففففففففس خاله
اموزش هنر دستی (عسل)
14 مرداد 92 18:53
تولدت مبارگ توپولی ناز خوشگلی : لوپتو بیار جلو حالا بگیر
ندا
15 مرداد 92 0:11
واییییییییی...ماشاالله به این گل خوشگل وناز.... مامان هانیه از این بعد همه وقتت تو آشپزخونه میگذره...
مامان ندا
16 مرداد 92 0:32
6ماهگیت مبارک خوشگل خانوم زنده باشی
طیبه
16 مرداد 92 3:23
یعنی من عاشق این فیگوراشم
خاله فاطمه
22 مرداد 92 9:59
6 ماهگیت مبارک عزیزدلم ماشااله روز به روز نازتر میشی قربونت برم خاله دلش برات یه ذره شده هم برای تو و هم برای مامان خوشگلت ازاینجا می بوسمتون


مرسییییییی فاطمه جون چرا نمیای ببینمت منم دلم برات تنگ شده
nira
28 مرداد 92 10:32
تا مامانت رمز نذاشته اومدم ببینمت خوشگل خانوم خیلی با نمک و نازی هزار ماشالله
مینا
30 مرداد 92 13:16
عزیزممم قربونت برم انقد خوشگلی تو
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
2 شهریور 92 12:48
تــــــولدت مبــــــــــــــــــــارک نی نی ناز خاله مامانی از طرف من نی نی نازت رو ببوس


مرسی ریحانه جون
ماریا
12 شهریور 92 10:21
وای وای وای چقدر ملوسهههههههه ای جونم
✿مامان آروشا✿
24 خرداد 93 12:14
عزیز دلم هزار ماشاا... مامان هانیه خدا حفظش کنه. حتماً برای دختر نمکیم اسپند دود کن. چشم بد ازش دور باشه. از طرف من هم دختر بامزه و گلم رو ببوس