آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

چهار ماهگیت مبارک ماه من

1392/4/4 10:29
نویسنده : مامان هانیه
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

غنچه ناز کوچک 4 ماهگیت مبارککککککککککککک

عزیز دلم این ماه  وزنت  7700    قد 61    دور سر 41

فداش یشم الهیییی خانومی چه قد تو ماهییییی

عسلکم هر روز شیرینتر میشی دیگه علاوه بر آقــــــــــــــــــــــــــون گفتن یه چیزاییم میگی که فقط خودت میفهمی ذوق میکنی و خودتو پیچ و تاب میدی تا میذاریمت زمین گردنتو به زوووووووور بلند میکنی که یعنی میخوام بشینم عاشقتــــــــــــــــــــــــــم فرشته من ...علاوه بر اینها هم انقده زرنگ شدی میگی همش باید منو بغل کنی اصلا روی زمین نمیمونی خوابیدن شبات بدک نیست 2 3 دفعه برای شیر خوردن بلند میشی ولی همچنان 7 صبح ساعتت کوکه خوشگلک من خیلی سحر خیزه

همچنان هم بابا بابایی میری حموم انقد از آب بازی خوشت میاد که تا من میام بیارمت بیرون حوله تنت میکنم میزنی زیر گریه

خدا رو شکـــــــــــــــــــر رفلاکست خیلی بهتر شده اما همچنان باید این رانیتیدین بدمزه تلخ بخوری الهی بمیرم که اصلا دوسش نداری

واکسن این ماه خیلی بهتر بود از ماه پیش ولی انگار دیگه استامینوفن تاثیری نداره مثل ماه قبل خوب نخوابیدی خدا روشکر که تب نکردی عسلم

اینم چندتا عکس خوشگل از ماه من

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله سهیلا
12 خرداد 92 20:17
عزیزم از اینکه به این وسیله هر روز می تونم آرنیکای خوشگلمو ببینم خیلی خوشحالم عاشقتم از متنهای زیبا وبا احساست لذت بردم امید وارم زندگی زیبایی داشته باشی


ممنونم خاله سهیلا جووووووووون خوشحالم که وبلاگمو دیدی
asal
13 خرداد 92 18:25
سلام خوبییییییی؟ من عسل هستم 12 سالمه نی نیتون خیلی توپولوی بامزست نفسه وایییییی و وبتون خیلی خیلی نازه میشهه وب منم بیاید من هر روز وبمو اپ میکنم خوشحال میشم هر روز بهم سر بزنید و نظر بدید ؟ اینم ادرسش :www.asljam.mihanbllog.com تورو خدا نظر بدید و درخواستتونو بدید خوش حال میشم با اسم اموزشکده هنر (عسل ) لینکم کنید و بعد توی وبم بگید لینکم کردید که منم شما رو لینک کنم .
بابا
13 خرداد 92 21:53
یعنییییییییی نفسسسسسسس باباشششششششششش


http://www.smilys.net/smiley_eltern/smiley6885.gif
مرسیییییییی بابا جوننننننم
nira
14 خرداد 92 11:00
جونم به این ارنیکا خیلی بانمکه ،هزار ماشالله در ضمن وبلاگش هم خیلی قشنگه مبارکه ، من لینکتون کردم
خاله هدیه
14 خرداد 92 17:40
خاله جونممممم قربون اون مچ توپلت برم.. بمیرم که واکسن زدن به پات کوچولو خوردنی من
مامان آوا
16 خرداد 92 18:30
عزیزم دخترت خیلی عسله ماشا الله . به ما هم سر بزن


ممنونم مامان آوا جون وبتونوکه نزدین من بییام ببینم
asal
17 خرداد 92 18:49
جیگرکم میای پیشم بوست کنم
asal
17 خرداد 92 23:48
خوشگلکم چهار ماهگیت مباک
مامان نوژان
19 خرداد 92 12:47
مامان هانیه سلام من سهام نی نی سایتم ماشالله به نازگلت زنده باشه خوشحال میشم لینکت کنم
معصومه
20 خرداد 92 10:03
سلام عزیز دلم ممنونم که به وبلاگ من سر زدید من زن عموی بردیا هستم و از دیدن وبلاگتون خوشحال شدم و اینکه چهار ماهگی آرنیکا جون مبارک باشه
asal
22 خرداد 92 23:49
گوگوجی منــــــــــی عسیسم لپتو میبوسم مامان هانیه خیلی نازی وب منم بیا
حانیه
31 خرداد 92 1:18
سلام مهربونم نینی ناز و خوشگلی داری امیدوارم روزای خوبی رو در کنار ش تجربه کنی به وبلاگ ما هم سر بزن
طیبه
1 تیر 92 6:32
فدای اون لپای گوشتالو
قوربون اون هیکل ورزشکاریت بشم


ممنونننننننننننم طیبه جااااااان خوبی؟؟؟؟؟ ایشالله سفر خوبی داشته باشین ... مرسی از بازدیدت
مینا
30 مرداد 92 13:23
قربونت برم که انقد خوشرویی جیگره منییییی
راحیل
28 آذر 92 10:03
سلام دخمل تون ماشالا خیلی نازه ایشالا خدا حفظش کنه براتون منم به تازگی تصمیم گرفتم مامان بشم برام دعا کنید خدا بهم یه نی نی سالم و ناز مثل نی نی شما بده به وبلاگ منم سر بزنید