آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

5 ماهگیت مبارک قندک مامان

1392/4/13 15:22
نویسنده : مامان هانیه
842 بازدید
اشتراک گذاری

یادم میاد یه روز یه جایی خوندم " مادر بودن یعنی اجازه بدی تکه ای از قلبت بیرون از سینت بتپه " اونروز نفهمیدم معنی این جمله یعنی چی حالا که که خدای مهربون تو گل خوشبو رو به من داده میفهمم که مادر بودن چه قدر شیرین و سخته چرا که با آمدنت احساس می کنم باید تو رو شاد و سلامت بزرگ کنم و تو رو به آرزوهای زیبات برسونم ... از ته قلبم دنیای کوچکت رو همیـــــــــــــــــشه آفتابی میخوام و دستانت رو لبریــــــــــــــــــــــــــــــــــز از شکوفه های شادمانی قشنگترینــــــــــــــــــــم امروز 5 ماهه شدی خداروشکر ... 5 ماهگیت مبارک قندعسلم

 وزنت عزیزکم این ماه ٨١٥٠   قد ٦٥   و دور سر ٤١.٥

قند عسلم قراره از این ماه غذاخور بشـــــــــه

دو تا مرواریدای پایینیتم همین روزاس که شکوفه بزنن لثه هات خیلی متورم همشم دستت تو دهنته گاهی وقتا دو انگشتی گاهی ام ٣ انگشتی بعضی وقتام تا مچ میخوای دستتو بخوری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

افشین
6 تیر 92 20:07
بزنم به تخته خیلی نازدارتر شده... خیلی هم خوب واسه مامان باباش ناز میکنه... از همیشه دوست داشتنی تر هستی آرنیکا...5 ماهگیت مبارک عزیزم...


سلاااااااام عمو افشین مرسییییی که به وبم سر می زنی ممنونم
مامان ساتیار
6 تیر 92 20:11
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
melika
8 تیر 92 0:14
وااااااااای هانیه جون خیلی ناز شده نی نی ماشالا من نمیدونستم تازه الان فهمیدم براش وبلاگ ساختی در هر صورت خیییییییییلی خوشحال شدم دیدمش از دور میبوسمش تپولورو


سلام ملیکا جون خوبی؟ ممنون عزیزم لطف داری بازم به ما سر بزن
مامان ندا
9 تیر 92 20:31
چه لباس خوشملی پوشیده ارنیکاجون بااون کفشای صورتیش
من اسمم راتغییردادم واسم واقعی خودم رونوشتم قبلامامان نوزان بودم


اااا سلام ندا جون خوبی؟ نوژان جون خوبه ؟ ممنونم عزیزم
بابای یسری جان
11 تیر 92 18:47
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
nira
12 تیر 92 9:08
5 ماهگی این خانوم خوشگل بانمک مبارک


مرسی نیرا جون ایشالله تولد 100 سالگی نی نیامون
خاله فاطمه
12 تیر 92 12:40
فدای دخترخوشگلم بشم که انقدر ناز شده با این عکسای نازش دل آدمو می بره


سلااااام فاطکمه جون خوبی ؟بابا دیگه داشتم شک میکردم که آدرس وبو درست دادم بهت یا نه ؟ممنونم از بازدیدت
طیبه
13 تیر 92 12:14
سلام هانیه جون ,دلمون براتون تنگ شده به خصوص برای قند عسلتون ایشالا همیشه همین طور سلامت و شاداب باشه
راستی 5ماهگی لپوی ما مبارک


سلاااااااام طیبه جونم چه طوری مامان چه طورن؟بابا برگردین دیگه دل ما هم براتون تنگ شده .. ممنون عزیزم همیشه خوش باشین
سپيده
13 تیر 92 20:07
سلام هانيه جون منم لينکتون ميکنم. 5ماهگي ارنيکا نانازي مبارک


ممنون سپیده جون
خاله هدیه
14 تیر 92 14:45
بهترین من نفس من اخه تو چرا انقدر خوبی
وقتی نیستی دلم همش تو رو میخواد وصدای خمیازه و جیغ کوچولوهای تو رو می خواد
عشق منی توپولو 5 ماهگیت مبارک


وای مرسی خاله جوننننننم منم همش به مامانم میگم دلم برا شماها زود زود تنگ میشه خوب خاله جون تند تند بییا بهمون سر بزن دیگه
نسیم
14 تیر 92 15:12
ماشالا دخمل خیلی نازی داری دختر گلت 6 روز از پسرم کوچکتره...ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدی منم لینکت کردم گلم


ممنون عزیزم منم لینکتون کردم
مامان نیروانا
14 تیر 92 16:05
سلام.عزیزم خوشحال می شم.نی نی نازتم کلی ماچش کن


سلام الهام جون ممنونم عزیزم شما هم نیروانا جونو ببوس
مامان الهام كوچولو
14 تیر 92 18:16
پنج ماهگيت مبارك خاله انشالله هزار ساله بشين.


ممنون خاله جون الهام جون خوبه؟
مامان نیروانا
15 تیر 92 21:07
چی کار کردی عزیزم نی نیت انقد تپلی.شیر خشک می خوره؟ اگه آره اسم شیر خشکش چیه؟


نه عزیزم شیر مامانشو میخوره ژنتیکشه به مامانو باباش رفته خخخخ
مامان ندا
17 تیر 92 17:35
موش بخوره توروبااون گل سرت
نازی
18 تیر 92 0:41
واااای چقدر شیرین وخوردنیه این گل.بووووووس







ممنون نازی جان


خاله سهیلا
18 تیر 92 22:15
سلام عسلم آخه خودت بگو گدی کیک را بخوریم یا تپلچه را؟ در ضمن آخرین بارت باشه کیک را نشونمون میدی بهمون نمیدی حالا 2تا بوس آبدار از دخترم به جای من بکن بای بای


ااااا خوب ماه دیگه تشریف بیارین تولد بازی به صرف کیک
مینا
30 مرداد 92 13:21
نمک خالیه. دلم براش یه ذره شده