آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

احوالات این روزها به روایت تصویر

1392/4/19 22:01
نویسنده : مامان هانیه
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان این روزای گرم و کشدار تابستونو هر روز بعدازظهر با هم میریم پارک تو هم عادت کردی تا بعداز ظهر میشه بهونه گیریهات بیشتر میشه ولی میری بیرون دیگه آروم میشی ... یه سری صداها به شیرین کاریهات اضافه شده انقده نااااز خمیازه میکشی هااا ااااا هووووو هههه وقتیم چیزیو بخوای جیییییییغ می کشی ذوق کردنتو هم با صدای ه ه ه ه ه نشون میدی که میخوام قورتت بدم چیزایی که بهشون علاقه داریم یکی آینه هستش که عاشقشیییی حتی وقتی داری گریه میکنی ببیرمت جلوی آینه میخندی یکی دیگه تخته وقتی توی تختت میشنی و برای عروسکای موزیکال بالای تختو روشن می کنم خیلی کیف میکنی لوستر و نشستن روی صندلی تاپ تاپیرم می دوستی

هنوزم هیچ علاقه ای به غلت زدن نداری فقط تنها کاریکه دوس داری نشستنه

تا میخوابونمت زمین اصراااااااار داری که خودت بلند شی

ولی هرچی تلاش می کنی نمی تونی عیب نداره مامان ناامید نشو بالاخره یاد میگیری

 

همچنان با بابا جون میری حموم عااااااشق آب بازی هستی نفسم

اینم بعد حموم که بابا موهاتو فشن کرده

اصلا هیچ علاقه ای به غذاخوردن نشون نمیدی با قاشق که اصلااااااا دوس نداری فقط با قطره چکون اونم به زوووووووور

من هی میریزم تو دهنت توام تفففف میکنی بیرون

آب میوه هم از آب سیب شروع کردم برات که اینو خدارو شکر دوس داری البته با همون قطره چکون فقط بلدی بخوری با شیشه اصلاااااااا میونه ای نداری

مامی الی جون زحمت کشیده برات یه ست بافت بافته که بریم آتلیه باهاش عکس بگیریم

مامان بسه دیگه خسته شدم چه قد عکس میندازی

همچنانم با حرص دستاتو میخوری معلوم نیست این دندونت نازدونم کی میخواد بیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله فاطمه
19 تیر 92 12:44
قربون اون ژست گرفتنات عزیزم چقدر تو نازداری خدا حفظت کنه دلم برات یه ذره شده خاله جون



سلام خاله جونم ممنون خوب چرا نمیای بهم سر بزنی؟
nira
19 تیر 92 15:33
ای جونم بانمک ،عسلک، خوشگل خانوم اخه تو چقده خوردنی هستی دختر خدا حفظت کنه


ممنوننننننم نیرا جون سوشیانس جونم خوبه؟ ببوسش پسر خوشگلتو
خاله هدیه
19 تیر 92 21:21
قربون اون زور زدنات برا بلند شدن برم من...
یکی دیگه از چیزایی که خیلی دوستش داری این برچسب مشکیای رو دیوار خونمون..خیلی باهاش حال میکنی جیگررررررررررر خاله



اااا آره هدیه ممنون از یادآوریت الان اصلاح میکنم
بابا جونش
19 تیر 92 22:35
وقتی میام خونه در اوج خستگی تا نگات میکنم عسلکم تمام خستگیم میرهههههههه. هم تو هم مامان جون نفسای منید


عاشقتیم بابایی
طیبه
20 تیر 92 4:50
سلام هانیه جون, بابا این دختر قرطی با اون موهای فشنشحسابی داره دل مارو میبرهالان لبتاب و وصل کردم به تلویزیون همه دیدنش کلی قوربون صدقش رفتن ,مخصوصا مامانم


سلام طیبه جون خوبی؟ مرسی گلم سلام بهمه برسون دیشب خونه مامان نصرت بودیم جاتون خیلی خالی بود
نسیم
20 تیر 92 19:03
ای خدا این خوردنیو ببین چقد با این بافتنیه ناز شده اسفند واسش دود کن
مامانی نینیا با هم فرق دارن مثلا پسر من کامل غلت میزنه ولی هنوز نمیشینه


عزیزم مرسی از لطفت آره دخترم خیلی ناز داره برا حرکت
مامان نیروانا
21 تیر 92 10:44
تپلییییییییییی مامانتیییییی
سپیده
21 تیر 92 17:23
وای این خوشگل خانوم چه خوردنیه.قربون موهای فشنش بشم من.بوس واست خاله جونی


ممنون سپیده جان ساینا رو ببوس
مامان ندا
21 تیر 92 21:03
هانیه جان نوژان تومسابقه نی نی شکموشرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدی
عدد581روبه شماره 20008080200پیامک کن.ممنون

آفریییییین به نوژان جونم چشم حتما خاله
مامان ندا
23 تیر 92 0:32
ممنون ازرایی که دادی
الهام مامان یسنا
25 تیر 92 13:00
هانیه جون خدا این گل دخملی رو بهت ببخشه خیلی ناز و خواستنیه. به خاطر غذا اذیتش نکن کم کم خوب میشه ماشالله وزنش هم که خوبه. دختر من هم اولش علاقه نشون نمیداد در حد یک قاشق میخورد ولی بعد کم کم بهتر شد. ولی حالا با غذا خوردنش دردسر داریم یه دقیقه نمیشینه که بخواد غذا بخوره.
برای آرنیکا خوشگل و تپلی


ممنون الهام جان که به ما سر زدی خیلی اذیت می کنه سر غذا امیدوارم بهتر بشه