آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

دومین ماه - بزرگ دوستت دارم کوچکم

1392/4/4 10:27
نویسنده : مامان هانیه
778 بازدید
اشتراک گذاری

                               

چشمان تو را که از نهایت زیبایی و زندگی با من حرف میزند دوست دارم

نگاهت را که ساده و معصوم در جستجوی کشف این دنیاست دوست دارم

دستان کوچکت را که لمس نرم طراوت کودکی است دوست دارم

 

خوشگلک من چه قده بزرگ شدیییییی 

این ماه وزنت 5700    قد 59    دور سر 38

وضعیت خوابت خیلییییییی بهتر شده شبا از ساعت 10:30 11 میخوابی صبحا حدود 9 بلند میشی تو این فاصله هم هر 2 ساعت برای شیر خوردن بلند میشی ولی روزاااااااااااااااااااا هر نیم ساعت شیر میخوایی نمیدونم این شیرا کجا میره که انقد زود به زود گشنت میشه

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منیر
9 خرداد 92 11:22
ای جان چه ناز میخندی

اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم







سلام ممنون منیر جان لطف داری موافقم
خاله هدیه
9 خرداد 92 16:02
الهی قربون اون خنده شیرینت بشمممممممم هستی من


خاله جون مرسی از اینکه به وبم همش سر میزنی و نظـــــــر میـــــــدی بــــــــوس
asal
17 خرداد 92 18:46
سلام وبت عالیه من همیشه بهت سر میزنم نی نیت خیلی بامزست دلم میخواد بوخولمش فندق منه لوپاتو ببوسم جیگرم ؟حیف که نمیشه به مامانت بگو از طرف من ببوسه تورو اخه من پای کامپیوتر نمیتونم این کارو کنم جیگرکم به مامانی بگو بیاد وبم. من 12 سالمه وبم میاییییییی؟ توی وبم نظر بده و منو با اسم "اموزشکده هنر (عسل) لینم کن بعد بیا وبم بگو لینکم کردی منم تورو لینک کنم اینم ادرس وبم تورو خدا نظر بده هر روز هم بهم سر بزن مطلب جدید میریزم :http://asaljam.mihanblog.com