آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

3 سالگیت مبارک شکوه زندگی

1394/11/24 11:59
نویسنده : مامان هانیه
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

حس خوب زندگی یعنی :

ارزش نگاه پرمهر دوباره تو نازنینم در هر بامداد

حس خوب زندگی یعنی :

شادمانه های کودکانه تو 

حس خوب زندگی یعنی :

زبون شیرین تو که از هر عسلی شیرینتره

حس خوب زندگی یعنی :

آهنگ خنده مستانه تو، که صدایی نشنیدم از این خوشتر

حس خوب زندگی یعنی :

لذت قصه های شبانه موقع خوابمون

حس خوب زندگی یعنی :

هر لحظه با تو بودن

هر صبح 

هر ظهر 

هر شب

برای همه عمر

عزیز دلم ! نور چشمم! شکوه زندگی من! آرنیکا تولد 3 سالگیت مبارک مامانی

3 سال باهم بودنمون مبارک دوستت دارم معنای شیرین زندگیم

من تو این دنیا دو چیز میخوام یکی تو و دیگری خوشبختی تو 

 

تم تولد امسال رو برات میکی موس طراحی کردم

گیفت تولد به مهمونامون تقویم سال 95 رو دادیم

اینم برگه یادگاریمون

میز غذامون : لازانیا-بیف استراگانف-پیراشکی-بادمجون رولی-جوجه چینی-کیک مرغ-سالاد توپی-سالاد اندونزی

دسر:مگنولیا-چیزکیک-ژله

فقط از کادوی خاله هدیه عکس گرفتم چون به سفارش خودت بود . وقتی ازت پرسیده بود چی میخوای برات بخرم گفته بودی دستبند میخوامتعجبگیجخنده شب تولدت هم زنگ زد بهت گفت آرنیکا دستبند که گفته بودی برات خریدم توام گفتی لباسم برام خریدی؟؟؟خندهخندونک بعد فردا هم که کادوتو داد بهت گفتم آرنیکا از هدیه تشکر کن گفتی الان نباید تشکر کنم که وقتی خواستن کادوهارو باز کنن باید تشکر کنمبدبو از دست این زبون توبغل

ممنون از همه مهمونامون که زحمت کشیدن و تولد آرنیکا رو برامون خطره انگیز کردن مخصوصا مامان الی جون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)