آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

غنچه ناز کوچک تولدت مبارک

1392/4/4 10:26
نویسنده : مامان هانیه
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظارم به پایان رسید  وقتی روز یکشنبه 91/11/4 رفتم بیمارستان و گفتم حرکتهای بچه کم شده از تو کوچولوی من نوار قلب گرفتن و وقتی با دکتر مشورت کردن گفتن فردا 6 صبح باید بستری بشی و اورژانسی عمل بشی ... از خوشحالی داشتم بال در میاوردم به حدی که اصلا یادم رفت بپرسم مگه نوار قلب چیرو نشون داده بود ؟؟؟؟؟ نکنه چیز نگران کننده ای باشه... فردا صبح ساعت 6 با بابا مهدی و مامانی الهه رفتیم بیمارستان نیکان و تو عشق و نفس مامان ساعت 8:45 دقیقه توسط خانم دکتر مریم اشرفی پا به این دنیا گذاشتی عزیزکم وقتی به دنیا اومدی انقدر اخم کرده بودی که میخواستم درسته قورتت بدم فک کنم ناراضی بودی از اینکه 5 روز زود اومدی

 

نفس مامان خوش اومدییییییییییییییییییییییی

آرنیکای من با وزن 3 کیلو ... قد 50 سانتیمتر ... دور سر 34 سانتیمتر به دنیا اومد

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)