آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

اولین سفر خورشیدم به شمال

1392/4/4 10:25
نویسنده : مامان هانیه
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه ما برای اولین بار اومده شمال

این چند روز تعطیلی خرداد ماهو تصمیم گرفتیم بریم شمال ویلای بابایی تا هم حال و هوامون عوض بشه هم عشق من بیاد دریا رو ببینه خدا رو شکر هوا هم خوب بود و تو نفس مامان هم باهامون همکاری کردی و خلاصه کلیییییی خوش گذروندیم

عکسای نازنازی با همسفراش

                                         

                                          

                              

                             

                              

                                

                          

                             

بقیشم دیگه بریم تو ادامه مطلب دنبال کنیم

                              

                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

تیم پشتیبانی بازاریابان ایرانی
20 خرداد 92 10:54
با سلام و عرض ادب از شما دعوت مینماییم تا به جمع باشگاه ما بپیوندید با تقدیم احترام . تیم پشتیبانی باشگاه بازاریابان ایرانی
خاله هدیه
22 خرداد 92 21:59
قربونت بشه خاله ات که این چند روز که نبودی مردم از دلتنگیت
همیشه به خوشی باشی کوچولو تپل من

خاله جون منم خیلییییییی براتون تنگ شده بود
مامان کوثری
25 خرداد 92 20:40
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
مامان نوژان
29 خرداد 92 21:34
آرنیکاجون شیرخشک میخوره

مانتوقهوه ای خودتی



سلام سهام جان خوبی نه عزیزم شیر خودمو

آره مانتو قهوه ایه خودمم


مامان الهام كوچولو
31 خرداد 92 22:00
سلام خانومي.دخترت خيلي ملوس و نازه.دختر من الهام تازه رفته تو هفت ماه.خوشحال مي شم بيشتر با هم اشنا بشيم


سلام مامان الهام جون ممنون وبتو چرا نذاشتی عزیزم؟
مامان نوژان
1 تیر 92 13:48
چرانمیایی وبت کم پیدایی


مامان نوژان جون مگه این فسقلیه ما میذاره من بیام نت
مامان الهام كوچولو
2 تیر 92 1:31
سلام عزيزم شرمنده.ادرس رو گذاشتم.موافقي با هم تبادل لينك داشته باشيم؟خبرم كن مامان ارنيكاي خوشگل.منتظرم.


مامان الهام جون لینکتون کردم ممنون
افشین
6 تیر 92 20:13
می خوام برم دریا کنار... دریا کنار هنوز قشنگه....
اموزش هنر دستی (عسل)
14 مرداد 92 18:59
خاله هانیه یه سوال
شما مال گیلانید ؟ اخه من خودم به رشتم


عسل جون من مال تهرانم خوش بحالت به دریا سلام مارو برسون من عاشق شمالم