آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

22 ماهگی پرنده خوشبختی

1393/9/29 13:09
نویسنده : مامان هانیه
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

تو که چشمات خیلی قشنگه

رنگ چشمات خیلی عجیبه

تو که این همه نگاهت

واسه چشمام گرم و نجیبه

می دونستی که چشات شکل یه نقاشی که تو بچگی میشه کشید

می دونستی که توی چشمای تو رنگین کمونو میشه دید

می دونستی که چشامی همه آرزوهامی

می دونستی که همیشه تو تموم لحظه هامی

می دونستی یا نه؟ می دونستی یا نه؟

سلام به خورشید خانوم خودم ..ماهک من روزبروز با شیرین زبونیهات ما رو ذوق زده تر میکنی دیگه میتونی جمله های 3 کلمه ای رو به راحتی بگی ولی هنوز اکثر جمله هات فعل نداره ... همش دوست داری بشینی جلوی تلویزیون و پلنگ ببینی (همون پلنگ صورتی ) دیگه کمتر از قبل میتونیم بیرون بریم بخاطر سرما و آلودگی بنابراین بیشتر وقتمونو یا داریم نقاشی میکشیم یا کارتون میبینیم یا بازی می کنیم البته جم وجوی خرابکاریهای شما فراموش نشه!

عزیز دل مامان این ماه بالاخره تونستیم با همدیگه البته قسمت سخت قضیه مال تو بود از پس ترک میمی بر بیایم .خیلی اذیت شدی خیلی سختی کشیدی خیلی غصه خوردی مامانو ببخش بخاطر اینهمه سختی که من باعثش بودم (در ادامه عکسایی از این روزای سختمون میگذارم)

آب دادن گلها با مدیریت مامانی

اولین برف بازی امسال دربندسر

 

عشق فاطما گل چکرده با نیکا

عکسامون خیلی زیاده بریم ادامه مطلب

عزیز دل مامان بخاطر دلتنگیهات برای میمی این ماه، ماه سختی رو پشت سر گذاشتیم، جفتمون .منو ببخش دختر گلم، اگر بی اشتهاییهات نبود دلم میخواست تا 2 سالگی شیر میخوردی ولی خودت نخواستی بجاش الان که یک ماه از اون روزها میگذره خیلی اشتهات بهتر شده خداروشکر.

هنوز عادت نکردی بدون میمی بخوابی خیلی سخت میخوابی وقتی داری از بیخوابی غش میکنی هم میگی لالا نهههه

گل خوشبوی من

پوشکتو در آوردی داری به پلنگ میبندی

نیکا نینیشو پوشک کرده

بابا مهدی تولدت مبارک

به قول خودت حونه 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان زهرا جون
30 آذر 93 6:37
سلام هانیه جون خوبین آفرین خدا قوت کاش منم میتونستم زهراخیلی وابسته اس چه کار کنم؟ شما چکار کردین؟ آرنیکا جون دوست دارم گلم رسی سلام مامان زهرا جون متاسفانه دختر من خیلی وابسته بود خیلی بهمون سخت گذشت حدود یک ماه طول کشید تا تونست کنار ان شالله مال دختر شما رحت بگذره ولی اشتهاش خیلی خوب شد
مامان زهرا جون
1 دی 93 21:40
خداروشکر راحت شدین.زهرای ماهم خیلی وابسته اس بدون من نمیخوابه.دو سالش شد میگیرمش ان شاله.با آرنیکا یه ساعت فرقشونه.
مامانی
3 دی 93 10:10
وای چه دختر ملوسی قربونت برم من ماشالله هر روز نازتر اره هانیه جون مشهد قرار گزاشتیم جای شما خالی عزیزمم
♥ دنیای دســر ♥
17 دی 93 13:23
از ♥ دنیای دســر ♥ دیدن کنیــد. . . (: