آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رنگین کمون زندگی ما آرنیکا

دوازده ماهگی آرنیکا

1392/12/3 10:49
نویسنده : مامان هانیه
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من! میوه یک ساله من! عسل دل مامان! بالاخره بعد از 20 روز تونستم بیام برات از روزهامون بنویسم. این ماه روزهای قشنگ برفی رو پشت سر گذاشتیم که باعث شد تنوعی تو حال و هوای کسالت بار زمستون بده. با هم از پشت شیشه بارش بلورهای زیبای برف رو شاهد بودیم و تو گوله برفی من اولین برف زندگیت رو هم دیدی. زیبای من امیدوارم قلبت همیشه به سفیدی بلورهای برف باشه و هیچ وقت لکه زشت سیاهی روش نشینه. ماه من ! از دیشب سرما خوردم و مشامم کیپ بود از بوی تو محروم شده بودم از همه مهمتر نمیوتونستم اون طور که همیشه تمام وجودت رو غرق بوسه می کنم لمست کنم آخه میدونی لمس لطافت پوست تو دلنشین ترین حسیه که دارم.و عطر وجود تو خاص ترین بویی که هیچ وقت از بوییدنش سیر نمیشم. شیرین عسل من!با شیرین کاریات و کارهای بامزت باعث میشه همیشه قند تو دل مامان و بابا آب بشه و فقط اینو میدونم که خدای بزرگ با دادن تو تمام ثروت، رحمت و برکت و نعمت رو برای ما تمام کرده .

قد و وزن یکسالگی خورشیدکم

وزن 10300 

قد 76

دور سر 47

 

قشنگتر از نور چشمای تو چیزی زیباتر هم هست؟؟؟؟

خانم دکتر ما

علاقه شدیدی به شیشه گاز داری چون میتونی صورت زیباتو توش ببینی

 

بعدهم خودتو از ماچهای آبدار مستفیذ میکنی

دو تا کنکواد کردی تو دهن کوچولوت

تـــــــــــــاب تاب عباسی خدا آرنیکو نندازی 

تاب خونه مامان الی که عاشقشی

 

نا نای نا نای   نای نای

نانانا نای     نای نای

قربون اون دستای کوشولوووووووووت که میخوای کمک کنی به مامان جای دستای خودتو تمیز کنیم

عاششششششق کرم kin baby هستی حتی موقع خوابم سفت چسبیدیش

شالاپ شولوپ آب بازی

با فیله شو همبازی 

فیل به این قشنگی 

یه توپ داره چه رنگی؟ 

یه روز برفی تو حیاط خونمون

اینم تابلو نقاشی که بالاخره تموم شد و هدیه دادیم به هدیه تا یه یادگاری کوچولو از ما داشته باشه

خاله هدیه آرنیکا خیلی دوستت داره امیدواریم در کنار عمو علی همیشه خوشبخت باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حسین نصیرپور
7 اسفند 92 20:55
سلام ممنون از وب عالیتون به ما هم سر بزنید البته اگه وقت کردین
شیما مامان شاهین کوچولو
10 اسفند 92 0:08
ای جوووووووونم جوجو شیطونیهات هم مثل خودت قشنگههههه.... 12 ماهگیت مبارک باشه نفسم خیلی جیگریییییییی
مامان زری
10 اسفند 92 23:15
عزیزم سیزده ماهگیت مبارک خانوم دکتر روز به روز ناز تر میشی و صد البته شیطون تر درست مثل آرنیکای من امیدوارم همیشه شاد باشی خاله جون هانیه جون چرا دیگه پیش ما نمیای
مامی هستی
16 اسفند 92 23:18
ای خدا عاشقشم ماشالاااااااااااااااااا خیلی نازه بوس واسه خوشگله خاله
سپیده
4 فروردین 93 18:45
عزیزم خوشگلم قربون اون نانای کردنات قرطی کوچولو.قربون دستای کوچولوت که مامان جونو کمک میکنی.قربون ماچ کردنت.خیلی نازی خوشگلم
مامان ندا
14 فروردین 93 20:12
12ماهگیت مبارک